Finanční úřad zřídil pro poplatníky daně z nemovitých věcí infolinky
Ilustrační foto - nemovitost v katastru
Finanční úřad pro hlavní město Prahu vyzývá poplatníky daně z nemovitých věcí, aby s ohledem na složitou epidemiologickou situaci a nutnost zamezit šíření viru COVID-19 v záležitostech týkajících se přiznání k dani z nemovitých věcí na zdaňovací období roku 2021 v době nouzového stavu omezili osobní kontakt se správcem daně, nenavštěvovali správce daně na úřadech a využívali zejména elektronické formy komunikace. Finanční správa zřídila pro poplatníky daně z nemovitých věcí infolinky pro případné obecné dotazy i pro konkrétní problémy s vyplněním daňového přiznání.Finanční úřad pro hlavní město Prahu zveřejnil telefonní čísla, na kterých poplatníkům nabízí informace i pomoc s vyplněním daňového přiznání k dani z nemovitých věcí. Dotazy vyřizují
územní pracoviště především podle místa pobytu poplatníka.
Územní pracoviště pro Prahu 4 na adrese
Budějovická 409/1 má k dispozici tyto infolinky:
Pracovníci správce daně z nemovitých věcí budou na uvedených číslech k dispozici každý pracovní den, minimálně v době:Pondělí a středa: 08,00 – 16,30 hod.
Úterý a čtvrtek: 08,00 – 14,30 hod.
Pátek: 08,00 – 13,30 hod.
Další informace naleznete v příloze na odkazu
ZDE (PDF).
Obecnou problematiku okolo
daní z nemovitých věcí pak na odkazu
ZDE .
AKTUALITA: "V případě, že z důvodu dopadů pandemie viru SARS-CoV-2 (nemoc, karanténa) nemůžete podat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí a k dani silniční do 1. února, je v letošním roce možné jej podat později, aniž by vám vznikla pokuta za opožděné podání daňového tvrzení. Fakticky se tak termín podání daňového přiznání k těmto daním odsouvá pro všechny daňové subjekty z 1. února na 1. dubna 2021, a to bez rizika sankcí z prodlení," uvedla 8. 1. 2021 v článku na webu Finanční správy
tisková mluvčí Generálního finanční ředitelství Ing. Mgr. Zuzana Mašátová. Celý článek s dalšími informacemi najdete na odkazu
ZDE .
Budova, kde sídlí územní pracoviště FÚ pro Prahu 4