Kontaktní údaje (aktualizováno s platností od 18. ledna 2021)
Otevírací doba Úřadu MČ Praha 4 pro veřejnost
Pro území České republiky platí nadále 5. stupeň Protiepidemického systému (PES) a v platnosti jsou nařízení vlády vyplývající z nouzového stavu. Proto, aby omezení rozsahu úředních hodin nepřiměřeně neomezovalo práva klientů/veřejnosti, se od pondělí 18. ledna 2021 stanovena otevírací doba pracovišť Úřadu městské části Praha 4 pro veřejnost následujícím způsobem:
Pracoviště v budově úřadu v ulici Antala Staška (hlavní budova):
|
Správní
agenda (občanské průkazy, cestovní doklady, evidence, matrika),
Živnostenský odbor, pokladna a podatelna prodlužují otvírací dobu
následovně: |
| Pondělí | 8:00 - 15:30 hod. |
| Středa | 10:30 - 18:00 hod. |
Všechny ostatní odbory a správní archiv mají otvírací dobu: |
| Pondělí | 8:00 - 13:00 hod.
|
| Středa | 13:00 - 18:00 hod.
|
Recepce v hlavní budově
|
| V pracovních dnech: | 6:00 - 20:00 hod. |
|
Detašovaná pracoviště: |
Jílovská (občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatelstva, oddělení zón parkovacího stání) a Michelská (přestupky) |
| Pondělí |
8:00 - 13:00 hod. |
| Středa | 13:00 - 18:00 hod. |
|
Informační centra: |
(CzechPOINT – Antala Staška, nám. Hrdinů, Hlavní, Jílovská) |
| Pondělí | 8:00 - 13:00 hod. |
| Úterý | 8:00 - 12:00 hod. |
| Středa | 13:00 - 18:00 hod. |
| Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod. |
| Pátek | 8:00 - 12:00 hod. |
|
V
naléhavých případech je možné se dohodnout na jednání s konkrétním
pracovníkem konkrétního odboru, případně i na otevření podatelny (tel.
261 192 410), i v jiném čase než v uvedené otvírací době. Tuto dohodu je
třeba učinit předem telefonicky nebo e-mailem. Spojení najdete v Telefonním seznamu nebo prostřednictvím odkazu Odbory a oddělení úřadu (viz též níže na stránce).
Důvodem
úpravy úřední doby je povinnost orgánů veřejné moci a správních orgánů
omezit osobní kontakty státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších
úředních osob s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky
správních řízení) a dalšími externími osobami na nezbytně nutnou úroveň.
Přednost má i nadále písemný, elektronický či telefonický kontakt před
osobním, a to ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném
umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách v
rozsahu stanoveném vládním krizovým opatřením.
Přehled pracovišť úřadu podle lokality:
Pracoviště v hlavní budově v ulici Antala Staška 2059/80b
(u stanice metra linky C - Budějovická)
- Všechny odbory, podatelna, recepce, pokladna a archiv
Pracoviště Jílovská 1148/14
- Zóny placeného stání (ZPS) (odkaz ZDE)
- Detašované pracoviště Odboru správních agend (jen - občanské průkazy, cestovní pasy, evidence obyvatel)
Informační centra (IC) a pracoviště Czech POINT
Přestupkové oddělení
- Michelská 6/23, 140 00 Praha 4 - Michle (odkaz ZDE)
V naléhavých nebo neodkladných případech je možné dohodnout
se na jednání s konkrétním pracovníkem na konkrétním odboru, případně na
otevření podatelny, i v jiném čase než v uvedené otvírací době, ale
tuto dohodu je třeba učinit telefonicky a předem.
Odkaz na strukturu úřadu je
ZDE , telefonní seznam pak
ZDE a vybrané linky na odbory pak níže.
261 192 + linka
!!! UPOZORNĚNÍ !!!
I nadále platí, že:
Všichni návštěvníci Úřadu městské části Praha 4 a všech jeho pracovišť musí používat po celou dobu přítomnosti v prostorách úřadu ochranné prostředky dýchacích cest (respirátory, roušky, šátky, šály a jiné obdobné tkaniny) tak, aby měli zakryté dýchací cesty (nos i ústa) za účelem minimalizace možného přenosu infekčních onemocnění, zejména koronaviru.
Dále úřad přijal tato opatření:
omezil práce na agendy, jejichž výkon musí být bezpodmínečně kontinuálně zajišťován k dosažení cílů nouzového stavu. Ostatní agendy bude úřad vykonávat v rozsahu, který neohrozí opatření nutná k ochraně zdraví zaměstnanců úřadu,
zajišťuje konání pouze předem dohodnutých schůzek a prohlídek, nové nenařizuje ani nesvolává,
požádal obyvatele městské části a další veřejnost, aby maximálně omezili osobní styk s úředníky a upřednostnili písemný, elektronický nebo telefonní kontakt a odložili osobní vyřizování záležitostí na pozdější dobu, je-li to jen trochu možné