Rozšíření otevírací doby Úřadu MČ Praha 4 pro veřejnost
Pro území České republiky platí stále 5. stupeň Protiepidemického systému (PES) a nadále jsou v platnosti nařízení vlády vyplývající z nouzového stavu. Proto, aby omezení rozsahu úředních hodin nepřiměřeně neomezilo práva klientů/veřejnosti, rozšiřuje Úřad městské části Praha 4 od středy 10. února 2021 otevírací dobu pro veřejnost následujícím způsobem:
Pracoviště v budově úřadu v ulici Antala Staška (hlavní budova):
|
Správní
agendy (občanské průkazy, cestovní doklady, evidence, matrika), pokladna a podatelna prodlužují otvírací dobu
následovně: |
| Pondělí | 8:00 - 18:00 hod. |
| Středa | 8:00 - 18:00 hod. |
Živnostenský odbor: |
| Pondělí | 8:00 - 15:30 hod. |
| Středa | 10:30 - 18:00 hod. |
Všechny ostatní odbory a správní archiv mají otvírací dobu: |
| Pondělí | 8:00 - 13:00 hod.
|
| Středa | 13:00 - 18:00 hod.
|
|
Detašovaná pracoviště: |
Jílovská (občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatelstva, oddělení zón parkovacího stání) a Michelská (přestupky) |
| Pondělí | 8:00 - 13:00 hod. |
| Středa | 13:00 - 18:00 hod. |
|
Informační centra: |
|
(Informační centrum a Czech POINT – Antala Staška, nám. Hrdinů) |
| Pondělí | 8:00 - 18:00 hod. |
| Úterý | 8:00 - 12:00 hod. |
| Středa | 8:00 - 18:00 hod. |
| Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod. |
| Pátek | 8:00 - 12:00 hod. |
UPOZORNĚNÍ: Do odvolání je kvůli karanténě uzavřeno pracoviště Antala Staška. |
|
(Informační centrum a Czech POINT – Hlavní, Jílovská) |
| Pondělí | 8:00 - 12:00 a 13:00 - 18:00 hod. |
| Úterý | 8:00 - 12:00 hod. |
| Středa | 8:00 - 12:00 a 13:00 - 18:00 hod. |
| Čtvrtek | 8:00 - 12:00 hod. |
| Pátek | 8:00 - 12:00 hod. |
UPOZORNĚNÍ: Do odvolání je kvůli karanténě uzavřeno pracoviště Jílovská. |
| | |
Recepce: |
(v hlavní budově v ulici Antala Staška) |
| Pracovní dny | 6:00 - 20:00 hod. |
|
V
naléhavých případech je možné se dohodnout na jednání s konkrétním
pracovníkem příslušného odboru, případně i na otevření podatelny (tel.
261 192 410), i v jiném čase než v uvedené otvírací době. Tuto dohodu je
třeba učinit předem telefonicky nebo e-mailem. Spojení najdete v Kontaktech nebo prostřednictvím odkazu Odbory a oddělení úřadu. Důvodem úpravy úřední doby je povinnost orgánů veřejné moci a správních orgánů omezit osobní kontakty státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami na nezbytně nutnou úroveň. Přednost má i nadále písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním, a to ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách v rozsahu stanoveném vládním krizovým opatřením.