PVK zpřísňují opatření v boji s koronavirem
Pražské vodovody a kanalizace (PVK) oznámily, že v reakci na zhoršující se epidemickou situaci zpřísňují vlastní bezpečnostní opatření, aby i v této situaci byla společnost schopna plně zajistit úpravu a distribuci pitné vody a čištění odpadních vod.
Pražané se nemusejí o kvalitu pitné vody obávat, tu PVK stoprocentně garantují.
Nadále zůstává uzavřeno zákaznické centrum v Dykově ulici.
Vše však lze vyřídit bezkontaktně elektronickou cestou. K případným dotazům a vyřízení svých požadavků mohou zákazníci využít zákaznické linky
601 274 274 nebo 840 111 112 nebo emailovou adresu
info@pvk.cz .
PVK zároveň své zákazníky upozorňují, že od 1. března 2021 přijímají projektovou dokumentaci pouze v elektronické podobě prostřednictvím vyjadřovacího portálu –
www.vyjadrovaciportal.cz .
Od začátku března 2021 dojde ke zpřísnění režimových opatření na pracovištích PVK. Zároveň společnost zvýší ochranu klíčových zaměstnanců například na centrálním dispečinku, ze kterého je řízena celá pražská vodohospodářská infrastruktura.
Všechny aktuality lze sledovat na webové stránce
www.pvk.cz .
Dykova - zákaznické centrum - vchod