Aktivity Tichého světa na podporu komunity neslyšících v době pandemie koronaviru
Celá Česká republika se právě vyrovnává se všemi nařízeními, omezeními a informacemi, které se týkají pandemie nového koronaviru. Některé důležité informace se však jen s obtížemi dostávají mezi komunitu neslyšících, a navíc nutnost nošení roušek omezila možnost mnoha z nich na porozumění díky odezírání.
Jednou z možností, jak přispět k informovanosti neslyšících klientů, k pomoci v nenadálých situacích, ke zlepšení kvality jejich života a také k osvětě ve slyšícím světě, je
Tichá linka, kterou podporuje i městská část Praha 4.
Prostřednictvím
Tiché linky se neslyšící mohou spojit s kýmkoliv je třeba, a to 24 hodin denně.
Tichá linka funguje na jakémkoliv zařízení s webkamerou. Neslyšící se prostřednictvím videohovoru spojí s tlumočnicí, která zavolá na požadovanou linku, a komunikuje tak s neslyšícím českým znakovým jazykem, a se slyšícím (například úředníkem) mluvenou češtinou.
Více informací v našem starším článku: Pro komunikaci s neslyšícími slouží v Praze 4 tichá linkaTichý svět nabízí klientům sociální služby různého typu. Všechny konzultantky jsou připraveny komunikovat online prostřednictvím
Tiché linky a nabízet svým klientům poradenství, které potřebují, v bezpečí jejich i svých domovů.