Kontaktní údaje (aktualizováno s platností od 11. května 2020)




KONTAKTNÍ ADRESA, TELEFONNÍ ČÍSLA / FAX, EMAILY, ID DATOVÉ SCHRÁNKY A WWW STRÁNKY

Adresa:

Úřad městské části Praha 4
Antala Staška 2059/80b
140 46  Praha 4 - Krč

Telefonní seznam úřadu 
 

Zvětšit mapu


 
 IČO:

00063584

 
 
 Telefony:


 

800 100 128

Bezplatná linka především
pro seniory z Prahy 4 a jejich rodiny
!

Více a další kontakty ve společném  článku!

800 194 237

Bezplatná linka pro informace
týkající se výhradně sociální pomoci!

 

800 131 290


Zelená linka životního prostředí a čistoty
Určena jen pro podněty z této oblasti!
V provozu Po 9-12 a St 14-17 hod.
V nutném případě použijte e-mail:
zelena.linka@praha4.cz

  
Fax:
  241 741 743 
 
 WWW
stránky

www.praha4.cz

 
 
 e-mail:

posta@praha4.cz

emailová adresa pro příjem datových zpráv opatřených el. podpisem a zpracovaných elektronickou podatelnou
 
ID datové schránky  

ergbrf7


   



Od pondělí 4. května 2020 se z technických důvodů mění otevření Úřadu městské části Praha 4 pro veřejnost následujícím způsobem:


Pracoviště v hlavní budově v ulici Antala Staška 2059/80b

(u stanice metra linky C - Budějovická)

Všechny odbory, podatelna, recepce, pokladna a archiv

  • Pondělí a středa: 8:00 – 18:00 hod.

U neodkladných záležitostí kontaktujte příslušné odbory na těchto telefonních číslech:

261 192 + linka

odbory tabulka

Upozorňujeme veřejnost, že vstup do úřadu od 2. patra do 10. patra zůstává od pondělí do pátku uzavřen a je nutné kontaktovat interním telefonem výše uvedené telefonní číslo příslušného odboru (tyto telefonní linky jsou vylepené na vstupu do každého patra), nebo číslo příslušného referenta.

Podatelna, recepce, pokladna

  • Úterý a čtvrtek: 8:00 – 16:00 hod.

  • Pátek: 8:00 – 13:00 hod.


Po předchozí telefonické nebo mailové dohodě je možná individuální návštěva Úřadu MČ Praha 4 i v jiných termínech (odkaz na strukturu úřadu je ZDE a telefonní seznam ZDE ) .

Pracoviště Jílovská 1148/14 – zóny placeného stání (ZPS)


  • Pondělí a středa: 8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00 hod.

  • Úterý a čtvrtek: 8:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00 hod.

  • Pátek: 8:00 – 13:00 hod.

Pracoviště Jílovská 1148/14 – Odbor správních agend (OSA)


  • Pondělí a středa: 8:00 - 12:00 a 13:00 – 18:00 hod.


Informační centra


Antala Staška 2059/80b a náměstí Hrdinů 3/1634

  • Pondělí a středa: 8:00 – 18:00 hod.

  • Úterý a čtvrtek: 8:00 – 16:00 hod.

  • Pátek: 8:00 – 13:00 hod.

Hlavní 1402/141 a Jílovská 1148/14

  • Pondělí a středa: 8:00 – 12:00 a 13:00 – 18:00 hod.

  • Úterý a čtvrtek: 8:00 – 12:00 a 13:00 – 16:00 hod.

  • Pátek: 8:00 – 13:00 hod.



I nadále platí, že:

  • Všichni návštěvníci Úřadu městské části Praha 4 a všech jeho pracovišť musí používat po celou dobu přítomnosti v prostorách úřadu ochranné prostředky dýchacích cest (respirátory, roušky, šátky, šály a jiné obdobné tkaniny) tak, aby měli zakryté dýchací cesty za účelem minimalizace možného přenosu infekčních onemocnění, zejména koronaviru.
  • Vstup do budovy úřadu v ulici Antala Staška 2059/80b je v dnech pondělí a středa od 8 do 18 hodin možný z ulice Antala Staška i z dvorního traktu. V ostatních dnech pouze z dvorního traktu. Obchozí trasa je vyznačena modrými šipkami. V době úředních hodin podatelny je k podatelně umožněn přístup od ulice Antala Staška. Přístup k pokladně a k recepci je v jejích úředních hodinách také od ulice Antala Staška.
  • Úřad není uzavřen, funguje, pouze žádáme občany, aby odložili vyřizování méně důležitých věcí na pozdější dobu a upřednostnili bezkontaktní styk (telefon, e-mail, datová schránka).
  • Úřad MČ Praha 4 upozorňuje, že do odvolání je po předchozí dohodě možné nahlížení do spisů na všech odborech.
  • Při jednáních u Stavebního úřadu MČ Praha 4 využívejte mimo pondělí a středu telefonický kontakt.
  • Výkon státní správy na odboru sociálním je v době trvání nouzového stavu vykonáván v plném rozsahu při respektování stanovených opatření – omezení přímého kontaktu s veřejností, zvýšené hygienické bezpečnosti (osobní, prostorové i dotykových ploch) a chránění dýchacích cest jejich zahalením.
  • Informace pro podnikatele - Místní příslušnost pro vyřizování všech záležitostí týkající se živnostenské agendy byla již v minulosti zrušena, tudíž podnikatel má možnost svá podání učinit na jakémkoliv živnostenském úřadu v ČR. V současné situaci podáváme telefonické informace, vyřizujeme elektronická podání, podání zaslané poštou a podáním přes podatelnu.
  • Provoz všech tří bezplatných telefonních linek ( 800 … … ) se po dobu nouzového stavu řídí zvláštními pravidly (viz výše) .



O případných dalších změnách ve fungování úřadu
vás budeme neprodleně informovat!




Také Magistrát hl. m. Prahy má upravený provoz.
Aktualizované podrobnosti najdete na odkazu ZDE .




Vloženo: 12.05.2020 – Vít Drbal   |   Zveřejněno: 20.04.2020 – Vít Drbal   |   Aktualizováno: 22.05.2020 – Vít Drbal
Vytisknout