Jak bude úřad otevřen od pondělí 4. ledna 2021
Ilustrační foto
S ohledem na setrvávání republiky v 5. stupni Protiepidemického systému ČR (PES) a současně platná nařízení vlády ohledně nouzového stavu je od pondělí 4. ledna 2021 stanovena otevírací doba Úřadu MČ Praha 4 pro veřejnost následujícím způsobem:
Pracoviště na Antala Staška (hlavní budova - všechny odbory, podatelna, pokladna, informační centrum - Czech POINT, správní archiv) a dále
Detašovaná pracoviště: Jílovská (občanské průkazy, cestovní doklady, evidence obyvatelstva, oddělení zón parkovacího stání), Michelská (přestupky), náměstí Hrdinů (informační centrum - Czech POINT), Hlavní (informační centrum Czech POINT) a Jílovská (informační centrum Czech POINT):
Pondělí 8:00 - 13:00 hod.
Středa 13:00 - 18:00 hod.
Pokladna v hlavní budově bude 4. 1. 2021 otevřena až od 10 hodin!
Recepce na Antala Staška (hlavní budova)
V pracovních dnech: 6:00 - 20:00
V naléhavých případech je možné se dohodnout na jednání s konkrétním pracovníkem na konkrétním odboru, případně na otevření podatelny (tel. 261 192 410), i v jiném čase než v uvedené otvírací době. Tuto dohodu je třeba učinit předem telefonicky nebo e-mailem. Spojení v Kontaktech nebo přes Odbory a oddělení úřadu.
Důvodem úpravy úřední doby je povinnost orgánů veřejné moci a správních orgánů omezit osobní kontakty státních zaměstnanců, zaměstnanců a dalších úředních osob s adresáty veřejné správy (s žadateli, s jinými účastníky správních řízení) a dalšími externími osobami na nezbytně nutnou úroveň. Přednost má i nadále písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné, avšak při současném umožnění osobního kontaktu klientům/veřejnosti v úředních hodinách v rozsahu stanoveném vládním krizovým opatřením.
Pro info: Otevírací doba pracovišť Magistrátu hl. m. Prahy