14. zasedání Zastupitelstva MČ Praha 4 se uskuteční ve středu 12. května 2021


14. zasedání Zastupitelstva městské části Praha 4 se uskuteční ve středu 12. května 2021 od 13:00 hod. v zasedacím sále č. 301 v budově historické Nuselské radnice v Táborské ulici č.p. 500.

Zasedání je veřejné pro všechny občany. Interpelace občanů jsou zařazeny jako pevný bod každého zasedání zastupitelstva v době po uplynutí 2 hodin do 2 3/4 hodiny od zahájení zastupitelstva.

Z jednání je realizován přímý přenos a následně je na webu Prahy 4 zveřejněn i záznam z jednání.

Pozvánku a návrh programu najdete ZDE (nebo po rozkliknutí obrázku pozvánky níže).

Organizační opatření pro zasedání
 
Zastupitelstva městské části Praha 4 konaného dne 12. 5. 2021

Zasedání zastupitelstva se uskuteční při plném respektování mimořádných opatření, kterými Ministerstvo zdravotnictví ČR zavádí protiepidemická opatření na základě pandemického zákona a dále s přihlédnutím k doporučení Ministerstva vnitra ČR a Magistrátu hlavního města Prahy, vedoucích k omezení šíření nemoci Covid-19, tj. s dodržením následujících pravidel:
  • vstup do budovy Nuselské radnice bude povolen výhradně s odsouhlasenými ochrannými pomůckami, zakrývajícími nos i ústa, tedy s respirátorem FFP2 nebo KN95 bez výdechového ventilu. Ty musí mít všichni účastníci nasazeny po celou dobu pobytu v budově,
  • kontrolu u vstupu do budovy budou zajišťovat zaměstnanci Úřadu městské části Praha 4 a městská policie,
  • v recepci u vstupu do budovy bude k dispozici desinfekce a respirátory,
  • v předsálí zajistí kontrolu dodržování pravidel a pomoc veřejnosti zaměstnanci Úřadu městské části Praha 4, žádáme návštěvníky, aby dbali jejich pokynů,
  • občané, kteří budou přihlášeni k interpelacím nebo budou chtít vystoupit k některému z bodů programu, budou do budovy vpuštěni po 13. hodině. Ostatním je v souladu s usnesením vlády doporučeno sledovat jednání v přímém přenosu ze zasedání,
  • 3. patro bude opět rozděleno na společné prostory a prostory vyhrazené pouze zastupitelům a zaměstnancům úřadu,
  • pro veřejnost bude vyhrazen prostor v zadní části jednacího sálu u vstupních dveří, kde bude umístěn i pultík s mikrofonem pro jejich vystoupení,
  • toalety pro veřejnost budou k dispozici ve 2. patře, tj. o patro níž, než je jednací sál,
  • v předsálí i v sále bude k dispozici desinfekce, v sále náhradní respirátory.

POZVÁNKA-14Z- s návrhem programu - holý na web-page-001

Pozvánka s programem je i v sekci: Termíny jednání, program a výsledky hlasování

Zastupitelé své podklady pro jednání najdou na webu pro zastupitele, předsedové klubů též ve svých schránkách na Úřadu MČ Praha 4.

Zveřejněno: 05.05.2021 – Vít Drbal   |   Aktualizováno: 10.05.2021 – Vít Drbal
Vytisknout